Sociální Péče - Sociální Prevence - Sociální Poradenství
P O S K Y T O V A N É S O C I Á L N Í S L U Ž B Y
Naše obecně prospěšná společnost poskytuje služby sociální péče, sociální prevence a odborného sociálního poradenství. Jedná se o služby pobytové, ambulantní i terénní. Všechny sociální služby jsou poskytovány podle zákona č. 108/2006 Sb., v platném znění a jsou v současnosti zařazeny do sítě sociálních služeb Středočeského kraje. Oprávnění k poskytování sociálních služeb vzniklo na základě Rozhodnutí krajského úřadu Středočeského kraje o registracích jednotlivých sociálních služeb.
Máme celou řadu cílových skupin, které se liší dle jednotlivých poskytovaných služeb, ale obecně se jedná o osoby s lehkým a středně těžkým mentálním postižením, kombinovaným postižením, zdravotním postižením, rodiny s dítětem či dětmi, osoby v krizi, děti a mládež ohrožené společensky nežádoucími jevy a seniory. V současnosti poskytujeme naše služby na území Středočeského kraje. Ambulantní služby jsou pak zaměřeny zejména na klienty z oblasti Prahy - západ, konkrétně Středního Povltaví.
TÝDENNÍ STACIONÁŘ
NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ
domov pro osoby
se zdravotním postižením
SOCIÁLNĚ AKTIVIZAČNÍ SLUŽBY PRO RODINY S DĚTMI
SOCIÁLNĚ TERAPEUTICKÉ DÍLNY
ODBORNÉ SOCIÁLNÍ PORADENSTVÍ
D Ů V O D P R O O D M Í T N U T Í S L U Ž B Y
§ 91 zák. č. 108/2006 Sb., O sociálních službách:
-
Společnost neposkytuje sociální službu, o kterou osoba žádá.
-
Společnost nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí služby, o kterou osoba žádá.
-
Zdravotní stav osoby, která žádá o poskytnutí služby, vylučuje poskytnutí takové sociální služby.
-
Osobě, která žádá o službu byla vypovězena v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouva o poskytnutí téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývajících ze smlouvy.
§ 36 vyhl. č. 505/2006 Sb.,kterou se provádějí některá ustanovení zák. o sociálních službách:
-
Zdravotní stav osoby vyžaduje poskytnutí ústavní péče ve zdravotnickém zařízení.
-
Osoba není schopná čerpání služeb z důvodu akutní infekční nemoci.
-
Chování osoby by z důvodu duševní poruchy závažným způsobem narušovalo kolektivní soužití.
Jestliže dojde k odmítnutí uzavřít se zájemcem smlouvu o poskytnutí sociální služby z důvodů výše uvedených, vydá o tomto společnost zájemci na jeho žádost písemné oznámení s uvedením důvodu odmítnutí uzavření smlouvy. Další podmínky určuje Smlouva o poskytování služeb.
P O D Á V Á N Í S T Í Ž N O S T Í
Pokud nejste spokojeni s průběhem poskytované sociální služby, nebo s jednáním našeho pracovníka, můžete kdykoliv podat stížnost. Stížnost můžete podat buď ústní, písemnou nebo elektronickou formou, navíc máte možnost podat stížnost zcela anonymně. Stížnost lze podat těmito způsoby - v kanceláři společnosti vedoucímu služby či vedení společnosti, do označené schránky na stížnosti nebo formou e-mailu. Doba k vyřízení stížnosti je 30 dnů od evidence stížnosti a na stížnost je odpovězeno srozumitelnou formou.
Odpověď na anonymní stížnost je vyvěšena na nástěnce hlavní budovy areálu CSS Hvozdy, o.p.s. nebo nástěnce v MFC Štěchovice. V případě nespokojenosti klienta s vyřízením stížnosti, má k dispozici informace o institucích, kam si může podat další stížnost.
-
Správní rada společnosti - předsedkyně správní rady, aktuální údaje v rejstříku o.p.s.
-
MPSV ČR, Odbor inspekce sociálních služeb, Podskalská 19, 12801 Praha 2
-
Kancelář veřejného ochránce práv (ombudsman), Údolní 39, 602 00 Brno, email: podatelna@ochrance.cz, tel.: +420 542 542 888
-
Český helsinský výbor, Štefánikova 21, 150 00 Praha 5, email: info@helcom.cz, tel.: +420 257221 141, 257 221 142